Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2245
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалініна, Тетяна-
dc.date.accessioned2021-04-22T12:59:03Z-
dc.date.available2021-04-22T12:59:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2245-
dc.descriptionКалініна Т. С. Психологічні особливості шкільної тривожності у молодших підлітків із затримкою психічного розвитку / Т. С. Калініна // Психологічна наука та практика ХХІ століття : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Львів, 27–28 березня 2020 р). – Львів : Гельветика, 2020. – С. 100–104.en_US
dc.description.abstractТези присвячені вивченню шкільної тривожності у молодших підлітків із затримкою психічного розвитку за допомогою опитувальника Філіпса. Проаналізовано зміст кожного фактора шкільної тривожності у підлітків із затримкою психічного розвитку. Визначено характерні особливості шкільної тривожності молодших підлітків із затримкою психічного розвитку.en_US
dc.subjectдіти із затримкою психічного розвитку, молодші підлітки, шкільна тривожність, особливості шкільної тривожності, факториen_US
dc.subjectchildren with developmental delay, preteens, school anxiety, specifics of school anxiety, factorsen_US
dc.subjectдети с задержкой психического развития, младшие подростки, школьная тревожность, особенности школьной тревожности, факторыen_US
dc.titleПсихологічні особливості шкільної тривожності у молодших підлітків із затримкою психічного розвитку.en_US
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalinina_tez.Психолог.особл..pdf555.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.