Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2243
Title: Теоретична модель формування життєвої компетентності вихованців з особливими потребами.
Authors: Калініна, Тетяна
Keywords: життєва компетентність, діти з особливими освітніми потребами, навчально-виховний комплекс, соціалізація, науково-дослідна робота, модель, компоненти, реабілітація
life competence, children with special educational needs, educational complex, socialization, research and scientific work, model, components, rehabilitation
жизненная компетентность, дети с особыми образовательными потребностями, учебно-воспитательный комплекс, социализация, научно-исследовательская работа, модель, компоненты, реабилитация
Issue Date: 2018
Abstract: У статті висвітлені основні питання, які пов’язані з вивченням специфіки формування життєвої компетентності у вихованців з особливими освітніми потребами Представлено розробку моделі формування життєвої компетентності вихованців інтернатних закладів, яка складається з цільового, змістовно-процесуального та критеріально-оціночного компонентів. Проаналізовано зміст, основні завдання, структуру блоків виділених в моделі формування життєвої компетентності. Визначено основні напрями роботи на вирішення завдань.
Description: Калініна Т. С. Теоретична модель формування життєвої компетентності вихованців з особливими потребами / Т. С. Калініна // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови : зб. наук. праць / за ред. В. В. Засенка, А. А. Колупаєвої. – Київ : Вид. «ФОП Симоненко О. І.», 2018. – Вип. 14. – С. 238–245.
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2243
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalinina_st.1.pdf501.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.