Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2239
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гадяцька, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-22T08:58:09Z | - |
dc.date.available | 2021-04-22T08:58:09Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2239 | - |
dc.description | Гадяцька С. О. Формування мовлення у дітей зі складними порушеннями (розлад аутичного спектру у поєднанні з порушенням інтелектуального розвитку) : пояснювальна записка до магістерської роботи спеціальності 016 Спеціальна освіта / С. О. Гадяцька; наук. керівник А. К. Бровченко. – Харків, 2020. | en_US |
dc.description.abstract | У дослідженні здійснений теоретичний аналіз наукових джерел з проблеми розвитку та формування мовлення дітей зі складними порушеннями (розлад спектру аутизму у поєднанні з порушенням інтелектуального розвитку), виявлені особливості розвитку мовленнєвих процесів дітей зі складними порушеннями, досліджені передумови розвитку мовлення та комунікативних навичок у дітей зі складними порушеннями, розроблено та впроваджено програму корекційної роботи по формуванню та розвитку комунікативних навичок у дітей зі складними порушеннями за допомогою ігрових технологій «Я граю». З метою вивчення особливостей розвитку комунікації у дітей зі складними порушеннями була запропонована система оцінки, яку можна проводити в рамках роботи з дітьми на групових заняттях в рамках корекційної роботи «Я граю». Оцінка проводилася методом природного експерименту за умови використання ігрових занять корекційно-розвиваючої роботи. Після статистичної обробки отриманих даних виявилося, що у майже половини досліджуваних дітей зі складними порушеннями розвитку (3 з 7) підвищився рівень розвитку комунікативних навичок. Результати решти учасників дослідження не змінилися. Спираючись на характеристику дітей зі складними порушеннями, яка була проведена в першому розділі, можна ствердити, що цей результат є позитивним. | en_US |
dc.subject | діти зі складними порушеннями розвитку (розлад спектру аутизму у поєднанні з порушенням інтелектуального розвитку), мовленнєві та комунікативні навички, ігрові технології, корекційна робота з розвитку мовлення | en_US |
dc.title | Формування мовлення у дітей зі складними порушеннями (розлад аутичного спектру у поєднанні з порушенням інтелектуального розвитку) . | en_US |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бровченко_аннотація та опис.магістерск..docx | 14.95 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.