Формування мовлення у дітей зі складними порушеннями (розлад аутичного спектру у поєднанні з порушенням інтелектуального розвитку) .
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У дослідженні здійснений теоретичний аналіз наукових джерел з проблеми розвитку та формування мовлення дітей зі складними порушеннями (розлад спектру аутизму у поєднанні з порушенням інтелектуального розвитку), виявлені особливості розвитку мовленнєвих процесів дітей зі складними порушеннями, досліджені передумови розвитку мовлення та комунікативних навичок у дітей зі складними порушеннями, розроблено та впроваджено програму корекційної роботи по формуванню та розвитку комунікативних навичок у дітей зі складними порушеннями за допомогою ігрових технологій «Я граю».
З метою вивчення особливостей розвитку комунікації у дітей зі складними порушеннями була запропонована система оцінки, яку можна проводити в рамках роботи з дітьми на групових заняттях в рамках корекційної роботи «Я граю». Оцінка проводилася методом природного експерименту за умови використання ігрових занять корекційно-розвиваючої роботи.
Після статистичної обробки отриманих даних виявилося, що у майже половини досліджуваних дітей зі складними порушеннями розвитку (3 з 7) підвищився рівень розвитку комунікативних навичок. Результати решти учасників дослідження не змінилися. Спираючись на характеристику дітей зі складними порушеннями, яка була проведена в першому розділі, можна ствердити, що цей результат є позитивним.
Опис
Гадяцька С. О. Формування мовлення у дітей зі складними порушеннями (розлад аутичного спектру у поєднанні з порушенням інтелектуального розвитку) : пояснювальна записка до магістерської роботи спеціальності 016 Спеціальна освіта / С. О. Гадяцька; наук. керівник А. К. Бровченко. – Харків, 2020.
Ключові слова
діти зі складними порушеннями розвитку (розлад спектру аутизму у поєднанні з порушенням інтелектуального розвитку), мовленнєві та комунікативні навички, ігрові технології, корекційна робота з розвитку мовлення
