Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2231
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖуравель, Олена-
dc.date.accessioned2021-04-21T12:26:23Z-
dc.date.available2021-04-21T12:26:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2231-
dc.descriptionЖуравель О. С. Формування позитивного ставлення до здоров’я у дітей старшого дошкільного віку : пояснювальна записка до магістерської роботи спеціальності 012 Дошкільна освіта / О. С. Журавель; наук. керівник І. Г. Табачник. – Харків, 2020.en_US
dc.description.abstractУ роботі досліджено проблему формування позитивного ставлення до здоров’я у дітей старшого дошкільного віку під час здійснення освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. У процесі дослідження надано сутнісну характеристику методам і засобам організації освітнього процесу у ЗДО, що сприяють підвищенню рівня позитивного ставлення до здоров’я у дітей дошкільного віку. Визначено особливості формування позитивного ставлення до здоров’я у дошкільників та розроблено критерії їх сформованості у дітей старшого дошкільного віку. Визначено динаміку показників рівня сформованості позитивного ставлення до здорового способу життя у дітей дошкільного віку. Розроблена та використана корекційно-розвивальна програма з дітьми експериментальної групи, дала позитивні зрушення в підвищенні рівня фізичної активності дітей та підвищення рівня сформованості позитивного ставлення до здоров’я у дітей старшого дошкільного віку, що відповідає завданням та змісту дослідження. В програму роботи з дошкільниками було включено рухові та загартовуючи вправи, рухливі ігри, різні види масажу, дидактичні ігри та заняття по вивченню традицій, звичаїв, легенд, загадок, що допомагають виховувати любов та ціннісне ставлення до здоров’я. З батьківським колективом було проведено тестування та збір анкетних данихen_US
dc.subjectдіти старшого дошкільного віку, здоровий спосіб життя, ставлення, педагогічні умовиen_US
dc.titleФормування позитивного ставлення до здоров’я у дітей старшого дошкільного вікуen_US
Розташовується у зібраннях:Анотації до дипломних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tab_mag.pdf169.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.