Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2227
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІвко, Анастасія-
dc.date.accessioned2021-04-21T09:11:51Z-
dc.date.available2021-04-21T09:11:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2227-
dc.descriptionІвко А. В. Самовдосконалення майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі професійної підготовки : пояснювальна записка до магістерської роботи спеціальністі 012 Дошкільна освіта / А. В. Івко; наук. керівник Л. М. Притуляк. – Харків, 2020.en_US
dc.description.abstractУ роботі досліджено проблему самовдосконалення майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі професійної підготовки. Визначено, що теорія цілеспрямованого самовдосконалення складається з трьох взаємопов'язаних і взаємозумовлених процесів: самопізнання, самоутримування, самопримушування до здійснення позитивних дій, учинків, добрих справ. Самовдосконалення педагога не зводиться до простого поєднання його професійної самоосвіти й самовиховання, а є якісно іншим і складнішим процесом. У процесі дослідження розкрито сутнісну характеристику застосування форм і методів самовдосконалення: мету, завдання, принципи. У дослідженні розроблено та експериментально перевірено результативність використання форм і методів самовдосконалення майбутніх фахівців дошкільної освіти. Доведено необхідність активного використання форм і методів професійного самовдосконалення майбутніх фахівців. Визначено критерії та показники прагнення до самовдосконалення здобувачів освіти у процесі професійної підготовки.en_US
dc.subjectсамовдосконалення, вища освіта, самовиховання, самоосвіта, майбутні фахівці дошкільної освітиen_US
dc.titleСамовдосконалення майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі професійної підготовкиen_US
Appears in Collections:Анотації до дипломних робіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prit_mag.pdf324.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.