Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2217
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Смирнова, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-24T14:04:10Z | - |
dc.date.available | 2021-03-24T14:04:10Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2217 | - |
dc.description | Смирнова О. В. Інтерактивні засоби профілактики булінгу серед учнів в закладах загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота / Ольга Смирнова ; наук. кер. Окcана Онипченко. – Харків, 2020. – 87 с. | en_US |
dc.description.abstract | Дослідження присвячене проблемі профілактики булінгу серед учнівської молоді в закладах загальної середньої освіти за допомогою інтерактивних засобів. Проаналізовано ступінь розробленості профілактики боулінгу в ЗЗСО. Булінг представлено як соціально-педагогічна проблема освітніх закладів, висвітлено його ознаки, підґрунтя, компоненти, види, форми; розглянуто його основні механізми, рольова структура; вказані причини та наслідки тощо. Досліджено стан профілактики боулінгу в ЗЗСО. Проведена педагогічна діагностика як в експериментальній, так і в контрольній групах показала, що переважає середній та низький рівні профілактики боулінгу за визначеними критеріями. Теоретично обґрунтовано інтерактивні засоби профілактики булінгу серед учнів в закладах загальної середньої освіти (соціальна реклама, форум-театр, соціально-педагогічний тренінг), що сприяє формуванню професійно важливих якостей, має особливе значення для професійного становлення майбутнього фахівця, його практичних умінь і навичок, відкриває можливості для саморозвитку студента як професіонала, формує активну соціальну позицію. Експериментально перевірено ефективність інтерактивних засобів, зокрема соціально-педагогічного тренінгу як засобу профілактики боулінгу серед учнів в ЗЗСО. Кількісний і якісний аналіз отриманих на контрольному етапі експериментального дослідження даних дозволив підтвердити ефективність соціально-педагогічного тренінгу як засобу профілактики булінгу. Результати магістерської роботи можуть бути використані для подальшого вдосконалення теорії та практики вищої освіти, зокрема для організації позааудиторної виховної роботи студентів. | en_US |
dc.subject | булінг, профілактика, соціально-педагогічних тренінг | en_US |
dc.title | Інтерактивні засоби профілактики булінгу серед учнів в закладах загальної середньої освіти. | en_US |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Смирнова О.В..doc | 29.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.