Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2217
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмирнова, Ольга-
dc.date.accessioned2021-03-24T14:04:10Z-
dc.date.available2021-03-24T14:04:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2217-
dc.descriptionСмирнова О. В. Інтерактивні засоби профілактики булінгу серед учнів в закладах загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота / Ольга Смирнова ; наук. кер. Окcана Онипченко. – Харків, 2020. – 87 с.en_US
dc.description.abstractДослідження присвячене проблемі профілактики булінгу серед учнівської молоді в закладах загальної середньої освіти за допомогою інтерактивних засобів. Проаналізовано ступінь розробленості профілактики боулінгу в ЗЗСО. Булінг представлено як соціально-педагогічна проблема освітніх закладів, висвітлено його ознаки, підґрунтя, компоненти, види, форми; розглянуто його основні механізми, рольова структура; вказані причини та наслідки тощо. Досліджено стан профілактики боулінгу в ЗЗСО. Проведена педагогічна діагностика як в експериментальній, так і в контрольній групах показала, що переважає середній та низький рівні профілактики боулінгу за визначеними критеріями. Теоретично обґрунтовано інтерактивні засоби профілактики булінгу серед учнів в закладах загальної середньої освіти (соціальна реклама, форум-театр, соціально-педагогічний тренінг), що сприяє формуванню професійно важливих якостей, має особливе значення для професійного становлення майбутнього фахівця, його практичних умінь і навичок, відкриває можливості для саморозвитку студента як професіонала, формує активну соціальну позицію. Експериментально перевірено ефективність інтерактивних засобів, зокрема соціально-педагогічного тренінгу як засобу профілактики боулінгу серед учнів в ЗЗСО. Кількісний і якісний аналіз отриманих на контрольному етапі експериментального дослідження даних дозволив підтвердити ефективність соціально-педагогічного тренінгу як засобу профілактики булінгу. Результати магістерської роботи можуть бути використані для подальшого вдосконалення теорії та практики вищої освіти, зокрема для організації позааудиторної виховної роботи студентів.en_US
dc.subjectбулінг, профілактика, соціально-педагогічних тренінгen_US
dc.titleІнтерактивні засоби профілактики булінгу серед учнів в закладах загальної середньої освіти.en_US
Appears in Collections:Анотації до дипломних робіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Смирнова О.В..doc29.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.