Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2214
Title: | Соціально-педагогічні умови формування дозвіллєвої культури молодого подружжя. |
Authors: | Пилипенко, Марина |
Keywords: | соціально-педагогічні умови, дозвіллєва культура, молоде подружжя |
Issue Date: | 2020 |
Abstract: | Дослідження присвячене проблемі розвитку соціально-педагогічних умов формування дозвіллєвої культури молодого подружжя. Проаналізовано ступінь розробленості проблеми соціально-педагогічних умов формування дозвіллєвої культури молодого подружжя. Соціальна активність студентської молоді обґрунтована як багатоаспектне особистісне утворення, представлене в єдності ціннісно-мотиваційного, емоційно-вольового, пізнавально-рефлексивного та діяльнісного компонентів, спрямоване на здійснення переважно самодетермінірованої внутрішньої (психічної) та зовнішньої (практичної) діяльності, яка характеризується усвідомленістю, інтенсивністю, націленістю на перетворення себе і соціуму відповідно до завдань суспільного розвитку. Досліджено стан розвитку сформованості дозвіллєвої культури молодого подружжя. Проведена педагогічна діагностика як в експериментальній, так і в контрольній групах показала, що переважає середній та низький рівні розвитку за визначеними критеріями. Теоретично обґрунтовано соціально-педагогічний тренінг як засіб розвитку формування дозвіллєвої культури молодого подружжя, що сприяє формуванню важливих особистісних якостей, має особливе значення для професійного становлення майбутнього фахівця, його практичних умінь і навичок, відкриває можливості для саморозвитку студента як професіонала, формує активну соціальну позицію. Експериментально перевірено ефективність розробленої програми формування дозвіллєвої культури молодого подружжя. Кількісний і якісний аналіз отриманих на контрольному етапі експериментального дослідження даних дозволив підтвердити ефективність соціально-педагогічного тренінгу як засобу формування дозвіллєвої культури молодого подружжя. Результати магістерської роботи можуть бути використані для подальшого вдосконалення теорії та практики вищої освіти, зокрема для організації позааудиторної виховної роботи студентів. |
Description: | Пилипенко М. Г. Соціально-педагогічні умови формування дозвіллєвої культури молодого подружжя : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота / Марина Пилипенко ; наук. кер. Алла Рижанова. – Харків, 2020. – 84 с. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2214 |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Пилипенко Л.М..doc | 30.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.