Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2212
Назва: | Система соцiально-педагогiчної роботи з сiм’ями, якi опинилися у складних життєвих обставинах, в умовах закладу загальної середньої освiти. |
Автори: | Пересичанська, Людмила |
Ключові слова: | : сім’ї, які опинилися в складних життєвих обставинах; система соціально-педагогічної роботи |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Дослідження присвячене проблемі соцiально-педагогiчної роботи з сiм’ями, якi опинилися у складних життєвих обставинах, в умовах закладу загальної середньої освiти. Проаналізовано ступінь розробленості проблеми соцiально-педагогiчної роботи з сiм’ями, якi опинилися у складних життєвих обставинах, в умовах закладу загальної середньої освiти. Складні життєві обставини сім’ї обґрунтовано як кризовий стан об’єкта, подолання якого представлене в єдності когнітивного, ціннісно-мотиваційного та діяльнісного компонентів з метою відновлення функціонування сім’ї. Досліджено стан соцiально-педагогiчної роботи з сiм’ями, якi опинилися у складних життєвих обставинах, в умовах закладу загальної середньої освiти. Проведена соціально-педагогічна діагностика як в експериментальній, так і в контрольній групах показала, що переважає середній та низький рівні розвитку за визначеними критеріями. Теоретично обґрунтовано систему соцiально-педагогiчної роботи з сiм’ями, якi опинилися у складних життєвих обставинах, в умовах закладу загальної середньої освiти, як спецiально органiзовану, узгоджену взаємодiю суб’єктiв (соцiальний педагог, практичний психолог, педагогiчнi працiвники, батьки, фахiвцiв iнших мiжвiдомчих структур) та об’єктiв (сiмей, якi опинилися у складних життєвих обставинах) соцiально-педагогiчного впливу, що реалiзується через сукупнiсть цiлей, принципiв, форм i методiв та напрямiв i забезпечує поступове подолання сiм’єю складних життєвих обставин. Експериментально перевірено розроблену систему соціально-педагогічної роботи з сiм’ями, якi опинилися у складних життєвих обставинах, в умовах закладу загальної середньої освiти. Кількісний і якісний аналіз отриманих на контрольному етапі експериментального дослідження даних дозволив підтвердити доцільність упровадження системи соціально-педагогічної роботи з сiм’ями, якi опинилися у складних життєвих обставинах, в умовах закладу загальної середньої освiти. Результати магістерської роботи можуть бути використані у практичній діяльності соціальних педагогів та соціальних працівників. |
Опис: | Пересичанська Л. М. Система соцiально-педагогiчної роботи з сiм’ями, якi опинилися у складних життєвих обставинах, в умовах закладу загальної середньої освiти : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота / Людмила Пересичанська ; наук. кер. Катерина Волкова. – Харків, 2020. – 78 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2212 |
Розташовується у зібраннях: | Анотації до дипломних робіт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пересичанська Л.М..doc | 34.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.