Формування толерантності молодших школярів в умовах інклюзивної освіти.
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дослідження присвячене проблемі формування толерантності молодших школярів в умовах інклюзивної освіти. Проаналізовано ступінь розробленості проблеми формування толерантності молодших школярів в умовах інклюзивної освіти. Формування толерантності молодших школярів в умовах інклюзивної освіти обґрунтовано як багатоаспектне особистісне утворення, представлене в єдності ціннісно-мотиваційного, емоційно-вольового, пізнавально-рефлексивного та діяльнісного компонентів, спрямоване на здійснення переважно внутрішньої (психічної) та зовнішньої (практичної) діяльності, яка характеризується усвідомленістю, інтенсивністю, націленістю на перетворення себе і соціуму відповідно до завдань суспільного розвитку.
Теоретично обґрунтовано засоби cоцiально-педагогiчної толерантноcтi молодших школярiв в умовах iнклюзивної оcвiти. Експериментально перевірено впровадження соціально-педагогічних засобів формування толерантності молодших школярів в умовах інклюзивної освіти.
Результати магістерської роботи можуть бути використані з метою удосконалення теорії та практики підготовки майбутніх соціальних працівників щодо формування толерантності молодших школярів в умовах інклюзивної освіти.
Опис
Козленко О. О. Формування толерантності молодших школярів в умовах інклюзивної освіти : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота / Олена Козленко ; наук. кер. Вікторія Герасименко. – Харків, 2020.– 67 с.
Ключові слова
молодші школярi, дiти з обмеженими можливостями, толерантність, інклюзія, інклюзивна освіта, засоби cоцiально-педагогiчної діяльності
