Формування толерантності молодших школярів в умовах інклюзивної освіти.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Дослідження присвячене проблемі формування толерантності молодших школярів в умовах інклюзивної освіти. Проаналізовано ступінь розробленості проблеми формування толерантності молодших школярів в умовах інклюзивної освіти. Формування толерантності молодших школярів в умовах інклюзивної освіти обґрунтовано як багатоаспектне особистісне утворення, представлене в єдності ціннісно-мотиваційного, емоційно-вольового, пізнавально-рефлексивного та діяльнісного компонентів, спрямоване на здійснення переважно внутрішньої (психічної) та зовнішньої (практичної) діяльності, яка характеризується усвідомленістю, інтенсивністю, націленістю на перетворення себе і соціуму відповідно до завдань суспільного розвитку. Теоретично обґрунтовано засоби cоцiально-педагогiчної толерантноcтi молодших школярiв в умовах iнклюзивної оcвiти. Експериментально перевірено впровадження соціально-педагогічних засобів формування толерантності молодших школярів в умовах інклюзивної освіти. Результати магістерської роботи можуть бути використані з метою удосконалення теорії та практики підготовки майбутніх соціальних працівників щодо формування толерантності молодших школярів в умовах інклюзивної освіти.

Опис

Козленко О. О. Формування толерантності молодших школярів в умовах інклюзивної освіти : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота / Олена Козленко ; наук. кер. Вікторія Герасименко. – Харків, 2020.– 67 с.

Ключові слова

молодші школярi, дiти з обмеженими можливостями, толерантність, інклюзія, інклюзивна освіта, засоби cоцiально-педагогiчної діяльності

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в