Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2193
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтадник, Дмитро-
dc.date.accessioned2021-03-23T09:42:24Z-
dc.date.available2021-03-23T09:42:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2193-
dc.descriptionСтадник Д. А. Дослідження розвитку витривалості учнів старших класів на уроках фізичної культури із застосуванням диференційованого підходу : магістерська робота зі спеціальності 017 Фізична культура і спорт / Д. А. Стадник ; наук кер. Тетяна Ніжевська. – Харків, 2020.en_US
dc.description.abstractОднією із вимог до сучасного уроку фізичної культури є забезпечення диференційованого підходу до учнів із урахуванням: стану здоров’я, рівня фізичного розвитку, рухової підготовленості та статі. Формування і прояв фізичної культури особистості передбачає не ізольований розвиток фізичних здібностей людини, а їх тісну взаємодію з морально-етичним, духовним та всебічно гармонійним розвитком особистості. Однією з ланок цього процесу є фізичне виховання школярів. Вибір теми дослідження зумовлений, з одного боку, потребою спрямувати фізичне виховання старшокласників на досягнення оздоровчих цілей, а з іншого – на розвиток витривалості, яка є передумовою міцного здоров’я.en_US
dc.subjectрозвиток витривалості, учні старших класів, урок фізкультури, диференційований підхідen_US
dc.subjectendurance development, high school students, physical education lesson, differentiated approachen_US
dc.subjectразвитие выносливости, ученики старших классов, урок физкультуры, дифференцированный подходen_US
dc.titleДослідження розвитку витривалості учнів старших класів на уроках фізичної культури із застосуванням диференційованого підходу.en_US
Appears in Collections:Анотації до дипломних робіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стадник.docx28.31 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.