Дослідження розвитку витривалості учнів старших класів на уроках фізичної культури із застосуванням диференційованого підходу.
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Однією із вимог до сучасного уроку фізичної культури є забезпечення диференційованого підходу до учнів із урахуванням: стану здоров’я, рівня фізичного розвитку, рухової підготовленості та статі. Формування і прояв фізичної культури особистості передбачає не ізольований розвиток фізичних здібностей людини, а їх тісну взаємодію з морально-етичним, духовним та всебічно гармонійним розвитком особистості. Однією з ланок цього процесу є фізичне виховання школярів. Вибір теми дослідження зумовлений, з одного боку, потребою спрямувати фізичне виховання старшокласників на досягнення оздоровчих цілей, а з іншого – на розвиток витривалості, яка є передумовою міцного здоров’я.
Опис
Стадник Д. А. Дослідження розвитку витривалості учнів старших класів на уроках фізичної культури із застосуванням диференційованого підходу : магістерська робота зі спеціальності 017 Фізична культура і спорт / Д. А. Стадник ; наук кер. Тетяна Ніжевська. – Харків, 2020.
Ключові слова
розвиток витривалості, учні старших класів, урок фізкультури, диференційований підхід, endurance development, high school students, physical education lesson, differentiated approach, развитие выносливости, ученики старших классов, урок физкультуры, дифференцированный подход
