Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2193
Назва: | Дослідження розвитку витривалості учнів старших класів на уроках фізичної культури із застосуванням диференційованого підходу. |
Автори: | Стадник, Дмитро |
Ключові слова: | розвиток витривалості, учні старших класів, урок фізкультури, диференційований підхід endurance development, high school students, physical education lesson, differentiated approach развитие выносливости, ученики старших классов, урок физкультуры, дифференцированный подход |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Однією із вимог до сучасного уроку фізичної культури є забезпечення диференційованого підходу до учнів із урахуванням: стану здоров’я, рівня фізичного розвитку, рухової підготовленості та статі. Формування і прояв фізичної культури особистості передбачає не ізольований розвиток фізичних здібностей людини, а їх тісну взаємодію з морально-етичним, духовним та всебічно гармонійним розвитком особистості. Однією з ланок цього процесу є фізичне виховання школярів. Вибір теми дослідження зумовлений, з одного боку, потребою спрямувати фізичне виховання старшокласників на досягнення оздоровчих цілей, а з іншого – на розвиток витривалості, яка є передумовою міцного здоров’я. |
Опис: | Стадник Д. А. Дослідження розвитку витривалості учнів старших класів на уроках фізичної культури із застосуванням диференційованого підходу : магістерська робота зі спеціальності 017 Фізична культура і спорт / Д. А. Стадник ; наук кер. Тетяна Ніжевська. – Харків, 2020. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2193 |
Розташовується у зібраннях: | Анотації до дипломних робіт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стадник.docx | 28.31 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.