Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2193
Назва: Дослідження розвитку витривалості учнів старших класів на уроках фізичної культури із застосуванням диференційованого підходу.
Автори: Стадник, Дмитро
Ключові слова: розвиток витривалості, учні старших класів, урок фізкультури, диференційований підхід
endurance development, high school students, physical education lesson, differentiated approach
развитие выносливости, ученики старших классов, урок физкультуры, дифференцированный подход
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Однією із вимог до сучасного уроку фізичної культури є забезпечення диференційованого підходу до учнів із урахуванням: стану здоров’я, рівня фізичного розвитку, рухової підготовленості та статі. Формування і прояв фізичної культури особистості передбачає не ізольований розвиток фізичних здібностей людини, а їх тісну взаємодію з морально-етичним, духовним та всебічно гармонійним розвитком особистості. Однією з ланок цього процесу є фізичне виховання школярів. Вибір теми дослідження зумовлений, з одного боку, потребою спрямувати фізичне виховання старшокласників на досягнення оздоровчих цілей, а з іншого – на розвиток витривалості, яка є передумовою міцного здоров’я.
Опис: Стадник Д. А. Дослідження розвитку витривалості учнів старших класів на уроках фізичної культури із застосуванням диференційованого підходу : магістерська робота зі спеціальності 017 Фізична культура і спорт / Д. А. Стадник ; наук кер. Тетяна Ніжевська. – Харків, 2020.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2193
Розташовується у зібраннях:Анотації до дипломних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стадник.docx28.31 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.