Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/218
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBakhmat, Liudmyla-
dc.contributor.authorFursa, Iryna-
dc.date.accessioned2020-05-13T08:48:40Z-
dc.date.available2020-05-13T08:48:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/218-
dc.descriptionBakhmat L. Analyzing Professional Competences of Future Teachers / L. Bakhmat, I. Fursa // Educational Researcher : American Educational Research Association. – 2017. – № 9 (2). – Vol. 46. – P. 693–698en_US
dc.description.abstractThe article deals with defining professional competences for future teachers training. Along with tracing back the origins and various interpretations of the concept, competences of science and English teachers are analyzed.en_US
dc.subjectcompetence, competency, professional competences, components of professional competences, science teachers, English teachersen_US
dc.titleAnalyzing Professional Competences of Future Teachersen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kaden_st_3.pdf147.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.