Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/217
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дехтярьова, Олена | - |
dc.contributor.author | Каденко, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-13T08:45:27Z | - |
dc.date.available | 2020-05-13T08:45:27Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/217 | - |
dc.description | Дехтярьова О.О. Валеологічна культура як ефективний засіб підвищення рівня здоров’я студентської молоді / О. О. Дехтярьова,І. В. Каденко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах / Запорізьк. обл. ін-т післядипл. пед. освіти. – Запоріжжя, 2019. – Вип. 62 (90). – С. 55–59 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядається роль педагога у формуванні у студентів педагогічних ЗВО «культури здоров’я». Проведено аналіз останніх досліджень, публікацій та проаналізовано існування проблеми валеологічного виховання у сфері вищої освіти. Розкрито суть валеологічної культури, уточнено понятійно-термінологічний апарат дослідження. Визначено основні положення і тенденції, що впливають на формування валеологічної культури. Доведено, що знання про здоров’я мають особовий сенс, що проявляється в життєвих установках на здоровий спосіб життя і моральних нормах діяльності. Валеологічне виховання розглядається як процес формування ціннісних установок на збереження здоров’я і здорового способу життя, життєвих цінностей, що є частиною і загальнокультурного світогляду. На основі теоретичного аналізу проблеми розроблено й реалізовано алгоритм виховання валеологічної культури студента освітнього закладу педагогічного профілю (створення певного позитивного психологічного клімату, створення особистісної і професійної мотивації студентів до валеологічної діяльності, постановка цілей і завдань виховання валеологічної культури, вибір змісту, форм, методів і засобів валеологічного виховання; педагогічне управління виховним процесом, контроль і оцінка результатів виховання валеологічної культури студента, валеологізація основних курсів і дисциплін у педагогічному ЗВО з використанням міжпредметних зв’язків на трьох рівнях: теоретичному, практичному і емпіричному, введення на усіх факультетах спецкурсів, спрямованих на вироблення валеологічної свідомості, програмне орієнтування студентів на культурно-оздоровчу діяльність, актуалізація ціннісного відношення студентів до здоров’я в процесі учбово-дослідницької діяльності,збагачення досвіду культурно-оздоровчої діяльності студентів засобами фізичної культури). Обґрунтовано сукупність психолого-педагогічних і валеологічних принципів, що забезпечують валеологічну культуру. Виявлено рівні сформованості валеологічної культури та визначено критерії. Доведено можливість формування валеологічної культури як ефективного засобу підвищення рівня здоров’я. | en_US |
dc.subject | валеологія, культура здоров’я, валеологічне виховання, здоров’я студентів, педагогічна підготовка, здоровий спосіб життя, модернізація систем освіти | en_US |
dc.subject | valeology, health culture, valeological education, healthy lifestyle, modernization of education systems | en_US |
dc.title | ВАЛЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kaden_st_2.pdf | 226.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.