Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2164
Назва: | Роль інтерактивних методів музичного навчання. |
Автори: | Бесцінна, Л. Варганич, Галина |
Ключові слова: | Інтерактивні методи, абсолютна сольмізація, відносна сольмізація, інтерпретації творів, урок-бесіда |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | В статті розкрите питання ролі інтерактивних методів на уроках музичного мистецтва, розглянуті праці науковців, які безпосередньо впливали на формування та появу інтерактивних методів. У тематиці матеріалу представлені основні етапи підготовки та впровадження інтерактивних завдань і вправ, які повинні виконувати учні. |
Опис: | Бесцінна Л. С. Роль інтерактивних методів музичного навчання / Л. С. Бесцінна, Г. О. Варганич // Наука, освіта, суспільство: інструменти і механізми сучасного інноваційного розвитку : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф.(м. Київ, 29-30 березня 2019 р.) / ГО « Інститут інноваційної освіти». – Київ : ГО « Інститут інноваційної освіти», 2019. – С. 3–8. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2164 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
text 4 .rtf | 170.93 kB | RTF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.