Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/215
Назва: | Content and structure of professional competency of future teachers |
Автори: | Babakina, Oksana Molchaniuk, Olha Fursa, Iryna |
Ключові слова: | competence, competency, professional training, future teachers |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with the issue of professional competency of future teachers which is considered a set of knowledge and skills, professional qualities that define integrity of theoretical and practical readiness to professional activity. In the structure of future teacher competence the following components are defined: motivational-reflexive, cognitive-conative, socio-personal |
Опис: | Babakina O. Content and structure of professional competency of future teachers / O. Babakina , O. Molchaniuk, I. Fursa // Sport, Education and Society. – Taylor & Francis, 2017. – № 8 (2). – Vol. 22. – P. 1373–1380 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/215 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kaden_st.pdf | 170.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.