Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/215
Назва: Content and structure of professional competency of future teachers
Автори: Babakina, Oksana
Molchaniuk, Olha
Fursa, Iryna
Ключові слова: competence, competency, professional training, future teachers
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): The article deals with the issue of professional competency of future teachers which is considered a set of knowledge and skills, professional qualities that define integrity of theoretical and practical readiness to professional activity. In the structure of future teacher competence the following components are defined: motivational-reflexive, cognitive-conative, socio-personal
Опис: Babakina O. Content and structure of professional competency of future teachers / O. Babakina , O. Molchaniuk, I. Fursa // Sport, Education and Society. – Taylor & Francis, 2017. – № 8 (2). – Vol. 22. – P. 1373–1380
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/215
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kaden_st.pdf170.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.