Content and structure of professional competency of future teachers
Вантажиться...
Файли
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The article deals with the issue of professional competency of future
teachers which is considered a set of knowledge and skills, professional qualities that
define integrity of theoretical and practical readiness to professional activity. In the
structure of future teacher competence the following components are defined:
motivational-reflexive, cognitive-conative, socio-personal
Опис
Babakina O. Content and structure of professional competency of future teachers / O. Babakina , O. Molchaniuk, I. Fursa // Sport, Education and Society. – Taylor & Francis, 2017. – № 8 (2). – Vol. 22. – P. 1373–1380
Ключові слова
competence, competency, professional training, future teachers