Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2143
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКісіль, Лілія-
dc.date.accessioned2021-03-17T09:27:55Z-
dc.date.available2021-03-17T09:27:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2143-
dc.descriptionКісіль Л.В. Формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи з метою реалізації ключових компетентностей нової української школи : магістерська робота на здобуття освітнього ступеня Магістра зі спеціальності 013 Початкова освіта / Л. В. Кісіль ; наук. керівник В. М. Малихіна. – Харків, 2020. – 150 с.en_US
dc.description.abstractМагістерська робота складається з трьох розділів. У першій частині, теоретичній, розглянуті питання формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи з метою реалізації ключових компетентностей нової української школи та їх особливості. Удругій частині, аналітичній, здійснено обґрунтування педагогічних умов для професійного розвитку майбутнього вчителя з метою реалізації ключових компонентів НУШ. У третій частині, дослідницькій, розкривається суть та зміст проведення експерименту, детально охарактеризовуються практичні етапи формування педагогічної майстерності через здатність до рефлексії майбутніх учителів як один із її важливих засобів в умовах становлення Нової української школи. The master's thesis consists of three sections. In the first part, theoretical, the issues of formation of pedagogical skills of future primary school teachers in order to implement the key competencies of the new Ukrainian school and their features are considered. In the second part, analytical, the substantiation of pedagogical conditions for professional development of the future teacher for the purpose of realization of key components of NUS is carried out. The third part, research, reveals the essence and content of the experiment, describes in detail the practical stages of formation of pedagogical skills through the ability to reflect future teachers as one of its important tools in the formation of the New Ukrainian school. Магистерская работа состоит из трех разделов. В первой части, теоретической, рассмотрены вопросы формирования педагогического мастерства будущих учителей начальной школы с целью реализации ключевых компетентностей Новой украинской школы и их особенности. Во второй части, аналитической, осуществлено обоснование педагогических условий для профессионального развития будущего учителя с целью реализации ключевых компонентов НУШ. В третьей части, исследовательской, раскрывается суть и содержание проведения эксперимента, подробно охарактеризовуються практические этапы формирования педагогического мастерства через способность к рефлексии будущих учителей как один из ее важных средств в условиях становления Новой украинской школы.en_US
dc.subjectключові компетентності, професійна підготовка, педагогічна майстерність, компетентністний підхід, Нова українська школаen_US
dc.subjectключевые компетентности, профессиональная подготовка, педагогическое мастерство, компетентностный подход, Новая украинская школа.en_US
dc.subjectkey competencies, professional training, pedagogical skills, competence approach, New Ukrainian schoolen_US
dc.titleФормування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи з метою реалізації ключових компетентностей Нової української школиen_US
Appears in Collections:Анотації до дипломних робіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
подання кісіль.doc48 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.