Підготовка майбутніх учителів до інтерактивної взаємодії в освітньому просторі початкової школи

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Магістерська робота на здобуття освітнього ступеня Магістра зі спеціальності 013 Початкова освіта. Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. Харків, 2020. 118 с. Зміст анотації. Магістерська робота складається з двох розділів. У першій частині, теоретичній, розглянуті теоретичні засади процесу підготовки майбутніх учителів до інтерактивної взаємодії в освітньому просторі початкової школи. У другій частині, дослідницькій, розкривається суть та зміст проведення експерименту, детально описується впровадження педагогічних умов процесу підготовки майбутніх учителів до інтерактивної взаємодії в освітньому просторі початкової школи.

Опис

Яковенко М. О. Підготовка майбутніх учителів до інтерактивної взаємодії в освітньому просторі початкової школи : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти галузь знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальність 013 Початкова освіта / М. О. Яковенко ; керівник Інна Репко. – Харків, 2020.

Ключові слова

майбутні учителі, інтерактивна взаємодія, інтерактивні технології, інтерактивна діяльність, педагогічні умови., future teachers, interactive interaction, interactive technologies, interactive activities, pedagogical conditions, будущие учителя, интерактивное взаимодействие, интерактивные технологии, интерактивная деятельность, педагогические условия

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в