Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2123
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Репко, Інна | - |
dc.contributor.author | Катречко, А.С, | - |
dc.contributor.author | Марців, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-15T12:14:17Z | - |
dc.date.available | 2021-03-15T12:14:17Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2123 | - |
dc.description | Репко І. П. Використання смартфонів у процесі формування готовності майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності / І. П. Репко, А. С. Катречко, І. Я. Марців // Формування творчої особистості в системі освіти й соціальному середовищі: сучасні виклики та інновації: матеріали Регіон. наук.-практ. конф. (22 квітня 2020 р., м. Харків) / за заг. ред. : Г. Ф. Пономарьової ; Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед. акад.» Харків. облради. – Харків : ФОП Петров В. В., 2020. – С. 228–232. | en_US |
dc.description.abstract | Автори зазначають, що у час швидкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, значно зростає рівень володіння комп’ютерною технікою суб’єктів освітнього процесу. Отже, однією з характеристик сучасного інноваційного педагога є його спроможність адаптуватися до мінливого світу та здатність мобільно реагувати на нововведення. Прогресивні педагоги продовжують спиратися на переваги мобільних ґаджетів та шукати можливості їх ефективного впровадження у процес формування готовності майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності. | en_US |
dc.subject | смартфони, інноваційна педагогічна діяльність, майбутні вчителі, інформаційно-комунікаційні технології, інноваційний педагог. | en_US |
dc.title | Використання смартфонів у процесі формування готовності майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Repko 3.pdf | 297.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.