Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2123
Назва: | Використання смартфонів у процесі формування готовності майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності |
Автори: | Репко, Інна Катречко, А.С, Марців, Ірина |
Ключові слова: | смартфони, інноваційна педагогічна діяльність, майбутні вчителі, інформаційно-комунікаційні технології, інноваційний педагог. |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Автори зазначають, що у час швидкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, значно зростає рівень володіння комп’ютерною технікою суб’єктів освітнього процесу. Отже, однією з характеристик сучасного інноваційного педагога є його спроможність адаптуватися до мінливого світу та здатність мобільно реагувати на нововведення. Прогресивні педагоги продовжують спиратися на переваги мобільних ґаджетів та шукати можливості їх ефективного впровадження у процес формування готовності майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності. |
Опис: | Репко І. П. Використання смартфонів у процесі формування готовності майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності / І. П. Репко, А. С. Катречко, І. Я. Марців // Формування творчої особистості в системі освіти й соціальному середовищі: сучасні виклики та інновації: матеріали Регіон. наук.-практ. конф. (22 квітня 2020 р., м. Харків) / за заг. ред. : Г. Ф. Пономарьової ; Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед. акад.» Харків. облради. – Харків : ФОП Петров В. В., 2020. – С. 228–232. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2123 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Repko 3.pdf | 297.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.