Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2116
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаря, Лариса-
dc.contributor.authorВорона, Н.-
dc.date.accessioned2021-03-15T09:15:25Z-
dc.date.available2021-03-15T09:15:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2116-
dc.descriptionЗаря Л. О. Професійна спрямованість студентів на практичних заняттях у дошкільному закладі / Л. О. Заря, Н. С. Ворона // Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. – Одеса, 2020. – С. 10–14.en_US
dc.description.abstractРобота присвячена професійній спрямованості практичних занять студентів у дошкільному закладі. У роботі розкривається мета музичних занять дітей дошкільного віку, особливості планування роботи музичного керівника, важливість взаємодії музичного керівника з іншими педагогами, вказані етапи попередньої психологічної та професійної підготовки студентів, Зазначається, що метою практичних занять студентів має стати виховання у дітей естетичного смаку, розвиток уяви, образного мислення, творчого музикування, музичних та художніх здібностей, зокрема – мислення, пам’ять, уяву, кмітливість, допитливість і так далі.en_US
dc.subjectстуденти, професійна спрямованість, практичні заняттяen_US
dc.subjectstudents, professional orientation, practical trainingen_US
dc.subjectстуденты, профессиональная направленность, практические занятияen_US
dc.titleПрофесійна спрямованість студентів на практичних заняттях у дошкільному закладі.en_US
Appears in Collections:Тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zarya_tezy_3.docx13.91 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.