Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2116
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Заря, Лариса | - |
dc.contributor.author | Ворона, Н. | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-15T09:15:25Z | - |
dc.date.available | 2021-03-15T09:15:25Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2116 | - |
dc.description | Заря Л. О. Професійна спрямованість студентів на практичних заняттях у дошкільному закладі / Л. О. Заря, Н. С. Ворона // Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і практики : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. – Одеса, 2020. – С. 10–14. | en_US |
dc.description.abstract | Робота присвячена професійній спрямованості практичних занять студентів у дошкільному закладі. У роботі розкривається мета музичних занять дітей дошкільного віку, особливості планування роботи музичного керівника, важливість взаємодії музичного керівника з іншими педагогами, вказані етапи попередньої психологічної та професійної підготовки студентів, Зазначається, що метою практичних занять студентів має стати виховання у дітей естетичного смаку, розвиток уяви, образного мислення, творчого музикування, музичних та художніх здібностей, зокрема – мислення, пам’ять, уяву, кмітливість, допитливість і так далі. | en_US |
dc.subject | студенти, професійна спрямованість, практичні заняття | en_US |
dc.subject | students, professional orientation, practical training | en_US |
dc.subject | студенты, профессиональная направленность, практические занятия | en_US |
dc.title | Професійна спрямованість студентів на практичних заняттях у дошкільному закладі. | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zarya_tezy_3.docx | 13.91 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.