Інноваційна концепція музичного навчання.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розкрита проблема інноваційної концепції музичного навчання. Відзначається, що провідною тенденцією всесвітнього і вітчизняного освітнього процесу стає прагнення до інтеграції (органічного поєднання відомостей інших навчальних предметів навколо однієї теми уроку, що є однією з найперспективніших інновацій, яка закладає нові умови діяльності вчителя музики та музичного мистецтва й учнів). Зазначається, що інноваційна концепція музичного навчання визначається засадами інтегрованого уроку, важливими завданнями використання інноваційних технологій, системою поглядів, які об’єднуються єдиним фундаментальним задумом, що визначає розуміння явищ і процесів музичного навчання.

Опис

Заря Л. О. Інноваційна концепція музичного навчання / Л. О Заря, Т. С. Костенко // Перспективнi напрямки науки та практики : матеріали VI Мiжнар наук.-практ. конф. – Афiни, Грецiя, 2020. – С. 132–135/

Ключові слова

студенти, освітній процес, інтеграція, музичне навчання, students, educational process, integration, musical education, студенты, образовательный процесс, интеграция, музыкальное обучение

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в