Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2113
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабарика, Наталія-
dc.date.accessioned2021-03-15T08:59:29Z-
dc.date.available2021-03-15T08:59:29Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2113-
dc.descriptionБабарика Н. В. Англіцизми в україномовному рекламному дискурсі: пояснювальна записка до магістерської роботи спеціальності 014 Середня освіта (Англійська мова) / Н. В. Бабарика ; наук. керівник Людмила Бахмат . – Харків, 2020. - 64 с.en_US
dc.description.abstractУ роботі аналізуються поняття «англіцизм» та «реклама», наукова література з проблеми запозичень. Виділено історичні етапи входження англіцизмів до української мови, а також існуючі підходи до класифікації запозичень. Розглянуто погляди науковців на причини і наслідки застосування англіцизмів в рекламному дискурсі. Також проаналізовано англіцизми, що використовуються у рекламі, їх лінгвістичні особливості.en_US
dc.subjectангліцизми, рекламний дискурс, україномовна реклама, фактори використання англіцизмів у рекламі, україномовні еквівалентиen_US
dc.subjectanglicisms, advertising discourse, Ukrainian-language advertising, factors of using anglicisms in advertising, Ukrainian-language equivalentsen_US
dc.subjectанглоязычный рекламный дискурс, синтаксические, морфологические, стилистические особенности, стратегии речевого влияния.en_US
dc.titleАнгліцизми в україномовному рекламному дискурсіen_US
Розташовується у зібраннях:Анотації до дипломних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АНОТАЦІЯ_Бабарика.doc13.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.