Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2109
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цуранова, Оксана | - |
dc.contributor.author | Аржанухіна, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-12T13:25:16Z | - |
dc.date.available | 2021-03-12T13:25:16Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2109 | - |
dc.description | Цуранова О. О. Поліхудожній підхід до інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / О. О. Цуранова, С. В. Аржанухіна // Педагогічні науки : збірник. наук. праць. – Херсон : ХДУ, 2021. – Вип. 91. – С. 98–103. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядається реалізація поліхудожнього підходу в навчальному процесі інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, представлена альтернативна інтегровано-предметна модель викладання курсу фортепіано на підставі загальних дидактичних принципів та спеціальних методичних прийомів опанування музичними творами. Пропонована модель розроблена на підставі концепції взаємодії мистецтв яку реалізують чинні програми середньої ланки освіти. | en_US |
dc.subject | мистецька освіта, фортепіанне виконавство, музичний твір, поліхудожні компетенції, дидактичні принципи, методичні прийоми | en_US |
dc.subject | art education, piano performance, piece of music, polyartistic competencies, didactic principles, methodological techniques. | en_US |
dc.subject | художественное образование, фортепианное исполнительство, музыкальное произведение, полихудожественные компетенции, дидактические принципы, методические приемы | en_US |
dc.title | Поліхудожній підхід до інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tsuranova_Fahovi._text.pdf | 180.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.