Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2068
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДорош, Тетяна-
dc.date.accessioned2021-03-09T09:51:05Z-
dc.date.available2021-03-09T09:51:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2068-
dc.descriptionДорош Т. Л. Особливості взаємодії викладача та здобувача вищої освіти мистецького спрямування в дистанційному процесі / Т. Л. Дорош // Наукові записки кафедри педагогіки = Scientific notes of the pedagogical department : зб. наук. праць / Харків. нац. ун-ту ім. В. Н. Каразіна, КЗ «Харків. гуманітар.-пед. акад.» Харків.облради. – Харків, 2020. – Вип 47. – С. 14–20.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі взаємодії між викладачем і здобувачем вищої освіти мистецького профілю навчання в процесі дистанційної освітньої діяльності. Окреслено основні завдання, що стояли перед кожним викладачем у період карантину, де перевагу надано умінню володіти прийомами проведення музичних онлайн-занять із застосуванням різних Інтернет ресурсів, платформ для підтримання зворотного зв’язку Наведено приклади музичних онлайн-занять зі спеціального музичного інструмента (фортепіано), що відбувались індивідуально з кожним учасником освітнього процесу в зручному для них режимі. Звернено увагу на проблеми, що виникали під час виконання спільних завдань. Особливу увагу приділено науково-дослідній роботі здобувачів вищої освіти мистецького профілю навчання, що забезпечувала їхню безперервну участь у науковій діяльності впродовж усього дистанційного процесу. Результатом такої участі став виступ першокурсниці на онлайн конференції кафедри фортепіано із доповіддю про особливості відтворення художнього образу музичного твору, який завершився власним виконанням інструментальної ліричної п’єси. У дослідницькій роботі виявляються аналітичні здібності, спостережливість, зосередженість, гнучкість мислення, що допомагають здобувачам вищої освіти мистецького профілю навчання набувати навичок самостійної роботи для майбутньої професійної діяльності, сприяє розвитку й формуванню їхніх особистісних якостей. Запропоноване дослідження зосереджено на особливостях взаємодії суб’єктів дистанційної освітньої діяльності, які також брали активну участь у престижних міжнародних конкурсах, фестивалях у номінації інструментальне мистецтво, що проводились в онлайн-режимі. Розкрито специфіку роботи над музичними творами, де головним є реальне відтворення художніх образів.en_US
dc.subjectдистанційна освіта, здобувач мистецького профілю, музичні онлайн-заняттяen_US
dc.subjectdistance education, student, education in arts, online music lessonsen_US
dc.subjectдистанционное образование, соискатель художественного профиля, музыкальные онлайн-занятияen_US
dc.titleОсобливості взаємодії викладача та здобувача вищої освіти мистецького спрямування в дистанційному процесі.en_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гот.Dorosh, 2020- (Каразіна).pdf1.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.