Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2067
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дорош, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Білка, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-09T09:34:36Z | - |
dc.date.available | 2021-03-09T09:34:36Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2067 | - |
dc.description | Дорош Т. Упровадження дистанційного освітнього процесу в професійну підготовку майбутніх фахівців музичного мистецтва / Т. Дорош, Н. Білка // Science and education: problems, prospects and innovations : abstracts of the 2nd International scientific and practical conference (Kyoto, Japan, 4-6-noyabrya-2020). – Kyoto : CPN Publishing Group, 2020. – P. 334–341. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розкрито проблему дистанційного освітнього процесу, що здійснюється під час підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва. Здобувачка, напряму підготовки «Музичне мистецтво», наводить приклади індивідуальних онлайн-занять зі спеціального музичного інструмента (фортепіано), що відбувались у дистанційному режимі. Особливу увагу приділено питанню щодо залучення здобувачів до проєктної діяльності, де в колективній співпраці формуються особистісні якості кожного учасника. Обґрунтовується необхідність застосування тих платформ, які є більш доступними та зручними для всіх учасників віддаленого освітнього процесу. | en_US |
dc.subject | дистанційний освітній процес, онлайн-заняття, здобувачі, майбутні фахівці музичного мистецтва | en_US |
dc.title | Упровадження дистанційного освітнього процесу в професійну підготовку майбутніх фахівців музичного мистецтва | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гот.Упровадження Дорош, Білка (2020-2021).pdf | 131.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.