Сучасні аспекти викладання дисциплін природничого циклу за умов соціального дистанціювання.
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою дослідження є аналіз особливостей викладання дисциплін природничого циклу в закладах вищої освіти в умовах соціального дистанціювання. Проаналізовано переваги та недоліки технологій дистанційного навчання для опанування природничими науками. Висвітлені недоліки впровадження дистанційної форми роботи під час вивчення дисциплін природничого циклу, зокрема неможливість ефективного виконання експериментальної складової освітнього компоненту. Дослідники дійшли висновку, що доречно теоретичний матеріал викладати дистанційно, а лабораторні роботи проводити очно, розділивши студентів на невеликі групи у разі потреби, адже будь-яка віртуальна лабораторія не здатна сформувати або удосконалити практичні навички роботи з біологічними об’єктами чи хімічними речовинами.
Опис
Чернікова Н. В. Сучасні аспекти викладання дисциплін природничого циклу за умов соціального дистанціювання / Н. В. Чернікова, І. М. Шепель // Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і практики : збірник наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 18-19 грудня 2020 р.). – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. – Ч. 1. – С. 112–115.
Ключові слова
дисципліни природничого циклу, хімія, біология, експеримент, віртуальні лабораторії, natural disciplines, chemistry, biology, experiment, virtual laboratories, естественные дисциплины, химия, биология, эксперимент, виртуальные лаборатории
