Використання хмарних технологій у процесі формування екологічної культури майбутніх учителів біології.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті проаналізовано наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, в яких порушено проблему використання інформаційних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх учителів біології. Охарактеризовано поняття «екологічна культура», «інформаційні технології», «хмарні технології». Розкрито особливості застосування хмарних технологій у процесі формування екологічної культури майбутніх учителів біології. Висвітлено можливості використання хмарних технологій викладачами та студентами під час аудиторних та позааудиторних занять. Окреслено можливості застосування сервісів Google Apps Education Edition, а саме: сервіс Blogger – для створення блогів на вільні теми екологічного спрямування; сервіс Hangouts – для здійснення синхронної комунікації, обміну файлами різного формату та спільної роботи з ними, роботи з віртуальною електронною дошкою, проведення відеоконференцій; сервіс Gmail – для миттєвої передачі звичайних або голосових повідомлень; сервіс календар Google – зручний як для персонального, так і для групового використання, застосовується для створення календарного планування роботи, перегляду розкладів занять, консультацій тощо; сервіс Google Sites – для створення сайтів, який не вимагає глибоких спеціальних знань і умінь, дозволяє викладачу створювати власний контент, здійснювати обмін матеріалами різного формату, здійснювати синхронну й асинхронну, діалогічну й групову комунікацію; сервіс Google Docs – для віддаленої співпраці викладачів і студентів над спільними документами і проектами, викладачам – для контролю і керування роботою студентів; сервіс Google Відео – для безпечного розміщення й перегляду відеороликів. У статті доведено доцільність використання хмарних технологій для формування екологічної культури майбутніх фахівців. Встановлено, що хмарні технології, разом із традиційними формами організації освітнього процесу, створюють нові можливості для індивідуального й колективного навчання, сприяють підвищенню якості й ефективності підготовки майбутніх учителів біології в сучасному інформаційному суспільстві.

Опис

Чернікова Н. В. Використання хмарних технологій у процесі формування екологічної культури майбутніх учителів біології / Н. В. Чернікова // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наук. праць. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – 2019. – Вип. 72. – Т. 2. – С. 262–266.

Ключові слова

майбутній учитель біології, екологічна культура, інформаційна технологія, хмарні технології, сервіси Google Apps Education Edition, future biology teacher, green culture, information technology, cloud technology, Google Apps Education Edition services

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в