Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2023
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прокопенко, Людмила | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-26T09:11:51Z | - |
dc.date.available | 2021-02-26T09:11:51Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2023 | - |
dc.description | Прокопенко Л. І. Формування здоров'язбережувального освітнього середовища для дітей з особливими потребами в сучасних закладах освіти / Л. І. Прокопенко // Безпека життєдіяльності, екологія і охорона здоров’я дітей і молоді ХХІ сторіччя: сучасний стан, проблеми та перспективи : збірник матеріалів Міжнарод. наук-. практ. інтернет-конф. (Переяслав, 24–25 вересня 2020 р.)/ – Переяслав : Домбровська Я. М., 2020. – С. 169–171. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розкриваються особливості організації навчання дітей з особливими потребами. Показані переваги сумісного навчання здорових дітей та дітей з психофізіологічними порушеннями. Перелічені категорії дітей, що мають право на інклюзивну освіту. | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта, психофізіологічні порушення, освітнє середовище, обмежені можливості | en_US |
dc.subject | inclusive education, psychophysiological disorders, educational environment, disabilities | en_US |
dc.subject | инклюзивное образование, психофизиологические нарушения, образовательная среда, ограниченные возможности | en_US |
dc.title | Формування здоров'язбережувального освітнього середовища для дітей з особливими потребами в сучасних закладах освіти. | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Prokopenko_st_1.pdf | 107.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.