Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2023
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопенко, Людмила-
dc.date.accessioned2021-02-26T09:11:51Z-
dc.date.available2021-02-26T09:11:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2023-
dc.descriptionПрокопенко Л. І. Формування здоров'язбережувального освітнього середовища для дітей з особливими потребами в сучасних закладах освіти / Л. І. Прокопенко // Безпека життєдіяльності, екологія і охорона здоров’я дітей і молоді ХХІ сторіччя: сучасний стан, проблеми та перспективи : збірник матеріалів Міжнарод. наук-. практ. інтернет-конф. (Переяслав, 24–25 вересня 2020 р.)/ – Переяслав : Домбровська Я. М., 2020. – С. 169–171.en_US
dc.description.abstractУ статті розкриваються особливості організації навчання дітей з особливими потребами. Показані переваги сумісного навчання здорових дітей та дітей з психофізіологічними порушеннями. Перелічені категорії дітей, що мають право на інклюзивну освіту.en_US
dc.subjectінклюзивна освіта, психофізіологічні порушення, освітнє середовище, обмежені можливостіen_US
dc.subjectinclusive education, psychophysiological disorders, educational environment, disabilitiesen_US
dc.subjectинклюзивное образование, психофизиологические нарушения, образовательная среда, ограниченные возможностиen_US
dc.titleФормування здоров'язбережувального освітнього середовища для дітей з особливими потребами в сучасних закладах освіти.en_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopenko_st_1.pdf107.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.