ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. –– Українська інженерно-педагогічна академія. – Харків, 2013.
Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням педагогічних умов організації позааудиторної самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів.
У дисертації вперше теоретично обґрунтовано й упроваджено в процес професійної підготовки педагогічні умови організації позааудиторної самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів (забезпечення мотивації студентів до самостійної позааудиторної роботи шляхом формування інтересу до змісту завдань і систематичного контролю опосередкованого характеру з боку викладача; розробка й упровадження індивідуального плану позааудиторної самостійної роботи студентів); визначено особливості самостійної позааудиторної роботи студентів; уточнено зміст поняття «позааудиторна самостійна робота студента» як виду позааудиторної самостійної навчальної та виховної діяльності, що виконується під опосередкованим керівництвом викладача й передбачає формування навичок самоспостереження, самоорганізації, самоаналізу, самоконтролю; особливості функцій вчителя початкових класів; критерії й показники ефективності організації самостійної позааудиторної роботи студентів.
Опис
Акімова О. М. Педагогічні умови організації позааудиторної самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Акімова ; Українська інженерно-педагогічна академія. – Харків, 2013. – 22 с.
Ключові слова
самостійна робота, позааудиторна самостійна робота, майбутній учитель початкових класів, професійна підготовка, мотивація, індивідуальний план позааудиторної самостійної роботи студента, педагогічні умови, independent work, extra-curricular independent work, future teacher of initial classes, professional preparation, motivation, individual plan of extra-curricular independent work of student, pedagogical conditions, самостоятельная работа, внеаудиторная самостоятельная работа, будущий учитель начальных классов, профессиональная подготовка, мотивация, индивидуальный план внеаудиторной самостоятельной работы студента, педагогические условия
