Актуальність знань з анатомії, фізіології та гігієни в професійній діяльності майбутнього педагога
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядається роль педагога в формуванні у здобувачів освіти педагогічних ЗВО предметної компетентності в процесі вивчення анатомії, фізіології та гігієни, як основи вивчення освітніх компонентів біологічного циклу. Проведено аналіз останніх досліджень, публікацій сучасних методичних підходів до викладання анатомії, фізіології, гігієни для майбутніх педагогів, педагогів-дефектологів, вихователів. У статті висвітлено особливість викладання освітнього компоненту, як складової еколого-валеологічної підготовки студентів до здоров’язберігаючої діяльності в освітніх організаціях. Проаналізовано компетентності першокурсників у вивченні освітнього компоненту.
Опис
1. Дехтярьова О. О. Актуальність знань з анатомії, фізіології та гігієни в професійній діяльності майбутнього педагога / О. О. Дехтярьова, Л. І. Прокопенко // Вісник ЛНУ імені. Тараса Шевченка. Педагогічні науки, 2020. – №5 (336). – С. 94–102.
Ключові слова
викладання, компетентність, природничі дисципліни, педагогічний ЗВО, освітній компонент, анатомія, фізіологія, гігієна, teaching, competences, natural disciplines, pedagogical university, educational component, anatomy, physiology, hygiene
