Актуальність знань з анатомії, фізіології та гігієни в професійній діяльності майбутнього педагога

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглядається роль педагога в формуванні у здобувачів освіти педагогічних ЗВО предметної компетентності в процесі вивчення анатомії, фізіології та гігієни, як основи вивчення освітніх компонентів біологічного циклу. Проведено аналіз останніх досліджень, публікацій сучасних методичних підходів до викладання анатомії, фізіології, гігієни для майбутніх педагогів, педагогів-дефектологів, вихователів. У статті висвітлено особливість викладання освітнього компоненту, як складової еколого-валеологічної підготовки студентів до здоров’язберігаючої діяльності в освітніх організаціях. Проаналізовано компетентності першокурсників у вивченні освітнього компоненту.

Опис

1. Дехтярьова О. О. Актуальність знань з анатомії, фізіології та гігієни в професійній діяльності майбутнього педагога / О. О. Дехтярьова, Л. І. Прокопенко // Вісник ЛНУ імені. Тараса Шевченка. Педагогічні науки, 2020. – №5 (336). – С. 94–102.

Ключові слова

викладання, компетентність, природничі дисципліни, педагогічний ЗВО, освітній компонент, анатомія, фізіологія, гігієна, teaching, competences, natural disciplines, pedagogical university, educational component, anatomy, physiology, hygiene

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в