Проблема заохочення дошкільних працівників до професійного самовдосконалення (друга половина ХХ ст.) (історико-педагогічний аспект).
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Монографія складається з трьох частин. У частині першій розглянуто заохочення кадрів дошкільного профілю до професійного самовдосконалення та окремі питання мотивації трудової діяльності, необхідності використання заохочень для розвитку творчого потенціалу особистості. Частину другу присвячено етапам розвитку проблеми заохочення дошкільних працівників до професійного самовдосконалення. У третій частині схарактеризовані основні форми та методи заохочення, що застосовуються до дошкільних працівників в умовах сьогодення: моральні, матеріальні, посадові, професійні. Запропоновані нові форми та методи заохочення кадрів дошкільного профілю до професійної діяльності.
Матеріалами посібника можуть послуговуватися для вдосконалення діяльності сучасних дошкільних установ; у процесі підвищення рівня професійної компетентності майбутніх вихователів; у процесі розробки спецкурсів і спецсемінарів; у науково-дослідній роботі студентів, аспірантів і викладачів; у розробці курсів «Дошкільна педагогіка», «Історія дошкільної педагогіки», «Порівняльна педагогіка», «Педагогіка», «Етнопедагогіка», «Управління навчальним закладом», а також під час написання начальних посібників, підручників і методичних рекомендацій для педагогічних працівників взагалі та фахівців дошкільного профілю зокрема.
Опис
Чаговець А. І Проблема заохочення дошкільних працівників до професійного самовдосконалення (друга половина ХХ ст.) (історико-педагогічний аспект) : монографія / А. І. Чаговець, Л. М. Притуляк, Г. Ф. Пономарьова. – Харків : СПДФО Бровін О. В., 2017. – 187 с.
Ключові слова
заохочення кадрів дошкільного профілю, професійне самовдосконалення, мотивації трудової діяльності
