Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2009
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМолчанюк, Ольга-
dc.contributor.authorБорзик, Олена-
dc.date.accessioned2021-02-23T14:00:23Z-
dc.date.available2021-02-23T14:00:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2009-
dc.descriptionМолчанюк О. В. Теоретичне обґрунтування структурно-функціональної моделі формування екологічної культури майбутніх учителів початкових класів в освітньому процесі педагогічних вишів / О. В. Молчанюк, О. Б. Борзик // Духовність особистості : методологія, теорія і практика : зб. наук. праць / гол. ред. : Г. П. Шевченко.– Луганськ : Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, 2019. – Вип. 5 (92). – С. 162–172.en_US
dc.description.abstractУ статті розкрито теоретичні засади створення структурно-функціональної моделі формування екологічної культури майбутніх учителів початкових класів в освітньому процесі педагогічних вишів та окреслюються шляхи її реалізації. Доведено, що забезпечення якості та ефективності процесу формування екологічної культури майбутніх учителів початкових класів можна шляхом розробки та упровадження структурно-функціональної моделі формування екологічної культури майбутніх учителів початкових класів в освітньому процесі педагогічних вишів. Здійснено аналіз наукової літератури щодо проблеми дослідження. Установлено, що створення структурно-функціональної моделі формування екологічної культури майбутніх учителів початкових класів – це складний, багаторівневий процес, ефективність якого цілком визначається дотриманням вимог, що висуваються до моделювання. Наголошено, що теоретичне обґрунтування структурно-функціональної моделі проблеми дослідження уможливлює цілісність уявлення того, як необхідно здійснювати освітні впливи на майбутніх учителів початкових класів з метою подолання надмірного прагматизму стосовно навколишнього середовища, екологічної неграмотності та формування високого рівня екологічної культури особистості в цілому. Висвітлено основну логіку створення структурно-функціональної моделі формування екологічної культури майбутніх учителів початкової школи. Схарактеризовано структурні блоки моделі (концептуальний, змістовий, операційний, результативний), які є взаємопов’язаними та взаємозалежними, визначаються метою дослідження і відображають певні характеристики досліджуваного явища.en_US
dc.subjectмоделювання, структурні блоки моделі (концептуальний, змістовий, операційний, результативний), формування екологічної культури, майбутні учителі початкових класівen_US
dc.subjectmodeling, structural blocks of the model (conceptual, content, operational, result forming ecological culture, future primary school teachersen_US
dc.subjectмоделирование, структурные блоки модели (концептуальный, содержательный, операционный, результативный), формирование экологической культуры, будущие учителя начальных классовen_US
dc.titleТеоретичне обґрунтування структурно-функціональної моделі формування екологічної культури майбутніх учителів початкових класів в освітньому процесі педагогічних вишівen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borzyk_st_7.pdf299.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.