Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2002
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХижняк, Марина-
dc.contributor.authorСтепура, Ю.-
dc.date.accessioned2021-02-23T08:41:12Z-
dc.date.available2021-02-23T08:41:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2002-
dc.descriptionХижняк М. В. Проблеми і переваги адаптації студентів та педагогів до дистанційного навчання / М. В. Хижняк, Ю. О. Степура // Психологія в умовах викликів сучасності: досягнення та перспективи розвитку : матеріали наук.-практ. конф. (м. Харків, 21 квітня 2020 р.) / Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед. акад.» Харків. облради. – Харків, 2020. – С. 75–78.en_US
dc.description.abstractЗ початком перебування на карантині всі учасники освітнього процесу працюють в умовах дистанційного навчання. Дистанцiйне навчання це одна із форм організації навчального процесу, яка надає можливість навчатися та отримувати необхідні знання віддалено від навчального закладу. Цей вид навчання передбачає, що заняття здійснюються з використанням сучасних інформаційних комп’ютерних і телекомунiкацiйних технологiй, якi забезпечують інтерактивну взаємодію викладачiв та студентiв під час їх територіальної віддаленості, а також самостійну роботу з матеріалами інформаційної мережі.en_US
dc.subjectдистанційна освіта, інформаційні технології, адаптація до навчанняen_US
dc.subjectdistance education, information technologies, adaptation to learningen_US
dc.subjectдистанционное обучение, информационные технологии, адаптация к обучениюen_US
dc.titleПроблеми і переваги адаптації студентів та педагогів до дистанційного навчання.en_US
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khi_tz_8.pdf840.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.