Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2002
Назва: Проблеми і переваги адаптації студентів та педагогів до дистанційного навчання.
Автори: Хижняк, Марина
Степура, Ю.
Ключові слова: дистанційна освіта, інформаційні технології, адаптація до навчання
distance education, information technologies, adaptation to learning
дистанционное обучение, информационные технологии, адаптация к обучению
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): З початком перебування на карантині всі учасники освітнього процесу працюють в умовах дистанційного навчання. Дистанцiйне навчання це одна із форм організації навчального процесу, яка надає можливість навчатися та отримувати необхідні знання віддалено від навчального закладу. Цей вид навчання передбачає, що заняття здійснюються з використанням сучасних інформаційних комп’ютерних і телекомунiкацiйних технологiй, якi забезпечують інтерактивну взаємодію викладачiв та студентiв під час їх територіальної віддаленості, а також самостійну роботу з матеріалами інформаційної мережі.
Опис: Хижняк М. В. Проблеми і переваги адаптації студентів та педагогів до дистанційного навчання / М. В. Хижняк, Ю. О. Степура // Психологія в умовах викликів сучасності: досягнення та перспективи розвитку : матеріали наук.-практ. конф. (м. Харків, 21 квітня 2020 р.) / Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед. акад.» Харків. облради. – Харків, 2020. – С. 75–78.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2002
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khi_tz_8.pdf840.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.