Психологічний супровід в умовах освітнього простору.
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Психологічний супровід є одним із видів психологічної допомоги, який має на меті створення необхідних умов для ефективної адаптації до навчальних умов, забезпечує пристосування в умовах інтенсивного інформаційного потоку, сприяє кращому засвоєнню дитиною знань, умінь і навичок, спрямований на створення максимально сприятливих умов для успішної соціально-психологічної адаптації дитини в навчальному середовищі впродовж усього процесу навчання. Завдання психолога, який забезпечує психологічний супровід, полягає в тому, щоб створювати необхідні умови для адекватного розуміння дитиною своєї життєвої ситуації, завдань, які поставлені перед нею, можливих варіантів поведінки, пошуку ресурсів на реалізацію себе в навчально-виховному процесі.
Успішність супровідної діяльності досягається за рахунок надання їй системного та комплексного характеру, що вимагає об'єднання зусиль усіх учасників освітнього простору: адміністрації навчального закладу, педагогів, психологів, вихователів і батьків.
Опис
Хижняк М. В. Психологічний супровід в умовах освітнього простору / М. В. Хижняк, А. І. Докуніна // Психологія в умовах викликів сучасності: досягнення та перспективи розвитку : матеріали наук.-практ. конф. (м. Харків, 21 квітня 2020 р.) / Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед. акад.» Харків. облради. – Харків, 2020. – С. 67–72.
Ключові слова
психологічний супровід, напрями психологічного супроводу, завдання психологічного супроводу в молодшої, середньої та старшої школі, psychological support, directions of psychological support, tasks of psychological support in primary, secondary and high school, психологическое сопровождение, направлення психологического сопровождения, задачи психологического сопровождения в младшей, средней и старшей школе
