Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/19
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бровченко, Анастасія | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-17T12:40:42Z | - |
dc.date.available | 2020-02-17T12:40:42Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/19 | - |
dc.description | Бровченко А. К. Проблеми розуміння поняття академічної доброчесності та формування інформаційної культури у освітньому середовищі./ А. К. Бровченко // Академічна доброчесність: виклики сучасності. : зб. наукових есе учасників дистанційного етапу наукового стажування для освітян (Республіка Польща, Варшава, 28.01 18 — 02.2019). — Варшава, 2019. — С. 32—35. | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема розуміння поняття академічної доброчесності, його різні трактування, проблема реалізації в науковій діяльності з огляду на складності трактувань цього поняття | en_US |
dc.subject | Академічна доброчесність, плагіат, інформаційна культура, провокуючі фактори порушення правил доброчесності, психологічні фактори доброчесності у науковому середовищі. | en_US |
dc.subject | Academic honesty, plagiary, information culture, provoking factors of violation of the rules of honesty, psychological factors of honesty in the scientific community | en_US |
dc.subject | Академическая добросовестность, плагіат, информационная культура, провоцирующие факторы нарушения правил добросовестности, психологические факторы добросовестности в научной среде | en_US |
dc.title | ПРОБЛЕМИ РОЗУМІННЯ ПОНЯТТЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ТА ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ У ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Академічна доброчесність-7-10.pdf | 307.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.