ПРОБЛЕМИ РОЗУМІННЯ ПОНЯТТЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ТА ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ У ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядається проблема розуміння поняття академічної доброчесності, його різні трактування, проблема реалізації в науковій діяльності з огляду на складності трактувань цього поняття
Опис
Бровченко А. К. Проблеми розуміння поняття академічної доброчесності та формування інформаційної культури у освітньому середовищі./ А. К. Бровченко // Академічна доброчесність: виклики сучасності. : зб. наукових есе учасників дистанційного етапу наукового стажування для освітян (Республіка Польща, Варшава, 28.01 18 — 02.2019). — Варшава, 2019. — С. 32—35.
Ключові слова
Академічна доброчесність, плагіат, інформаційна культура, провокуючі фактори порушення правил доброчесності, психологічні фактори доброчесності у науковому середовищі., Academic honesty, plagiary, information culture, provoking factors of violation of the rules of honesty, psychological factors of honesty in the scientific community, Академическая добросовестность, плагіат, информационная культура, провоцирующие факторы нарушения правил добросовестности, психологические факторы добросовестности в научной среде
