ПРОБЛЕМИ РОЗУМІННЯ ПОНЯТТЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ТА ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ У ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглядається проблема розуміння поняття академічної доброчесності, його різні трактування, проблема реалізації в науковій діяльності з огляду на складності трактувань цього поняття

Опис

Бровченко А. К. Проблеми розуміння поняття академічної доброчесності та формування інформаційної культури у освітньому середовищі./ А. К. Бровченко // Академічна доброчесність: виклики сучасності. : зб. наукових есе учасників дистанційного етапу наукового стажування для освітян (Республіка Польща, Варшава, 28.01 18 — 02.2019). — Варшава, 2019. — С. 32—35.

Ключові слова

Академічна доброчесність, плагіат, інформаційна культура, провокуючі фактори порушення правил доброчесності, психологічні фактори доброчесності у науковому середовищі., Academic honesty, plagiary, information culture, provoking factors of violation of the rules of honesty, psychological factors of honesty in the scientific community, Академическая добросовестность, плагіат, информационная культура, провоцирующие факторы нарушения правил добросовестности, психологические факторы добросовестности в научной среде

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в