Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/19
Назва: ПРОБЛЕМИ РОЗУМІННЯ ПОНЯТТЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ТА ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ У ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Автори: Бровченко, Анастасія
Ключові слова: Академічна доброчесність, плагіат, інформаційна культура, провокуючі фактори порушення правил доброчесності, психологічні фактори доброчесності у науковому середовищі.
Academic honesty, plagiary, information culture, provoking factors of violation of the rules of honesty, psychological factors of honesty in the scientific community
Академическая добросовестность, плагіат, информационная культура, провоцирующие факторы нарушения правил добросовестности, психологические факторы добросовестности в научной среде
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема розуміння поняття академічної доброчесності, його різні трактування, проблема реалізації в науковій діяльності з огляду на складності трактувань цього поняття
Опис: Бровченко А. К. Проблеми розуміння поняття академічної доброчесності та формування інформаційної культури у освітньому середовищі./ А. К. Бровченко // Академічна доброчесність: виклики сучасності. : зб. наукових есе учасників дистанційного етапу наукового стажування для освітян (Республіка Польща, Варшава, 28.01 18 — 02.2019). — Варшава, 2019. — С. 32—35.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/19
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Академічна доброчесність-7-10.pdf307.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.