Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1985
Назва: | Аналіз стану розробленості проблеми підготовки майбутніх учителів до надання фасилітативної педагогічної підтримки сімей в Україні. |
Автори: | Трухан, Ганна |
Ключові слова: | фасилітатор, педагогічна фасилітація, фасилітативна педагогічна підтримка сімей, концепція Нової української школи, робота педагога з батьками facilitator, pedagogical facilitation, facilitated pedagogical support for families, the concept of the New Ukrainian School, the work of the teacher with parents фасилитатор, педагогическая фасилитация, фасилитаивная педагогическая поддержка семей, концепция Новой украинской школы, работа педагога с родителями |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено питанням підготовки майбутніх вчителів до надання фасілітатівной педагогічної підтримки сім’ям. Проведено аналіз умов формування та розвитку педагога нової формації, педагога – фасилітатора. Розкрито ключові поняття дослідження: фасилітатор, фасилитация, педагог – фасилітатор, підтримка, педагогічна підтримка. Акцентовано увагу на принципових психологічних якостях педагогафасилітатора, які сприяють підвищенню мотивації учнів і допомагають створювати умови для розкриття потенціалу всіх учасників освітнього процесу. Розроблено авторське визначення поняття «фасілітатівная педагогічна підтримка», проведен порівняльний аналіз різних видів педагогічної підтримки, практичної розробленості проблеми підготовки майбутніх вчителів до надання фасілітатівной педагогічної підтримки сімей в Україні. Доведено, що розуміння принципових аспектів фасілітатівной педагогічної підтримки сім’ї, її інструментів дозволить педагогу вибудовувати довірчі відносини, продуктивно спілкуватися, враховуючи індивідуальні особливості всіх учасниками освітнього процесу, більш успішно реалізовувати цілі Нової української школи. |
Опис: | Трухан Г. В. Аналіз стану розробленості проблеми підготовки майбутніх учителів до надання фасилітативної педагогічної підтримки сімей в Україні. / Г. В.Трухан // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка : зб. наук. праць, 2020. – № 2 (333). – Ч. І. – С. 186–197. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1985 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3_Трухан Г.В. _АНАЛІЗ СТАНУ РОЗРОБЛЕНОСТІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО НАДАННЯ ФАСИЛІТАТИВНОЇ ПІДТРИМКИ СІМЕЙ В УКРАЇНІ.pdf | 205.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.