ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дошкільний вік – це сензитивний період для формування особистості дитини, набуття нею першого соціального досвіду, розвитку емоцій, почуттів. Інноваційні технології дозволяють вихователю організовувати процес навчання та виховання таким чином, що обсяг інформації, яка сприймається дітьми, досягає найвищих показників. Це обумовлено нестандартністю, наочністю та різноманітністю інноваційних технологій
Опис
Ключові слова
Інновації, інноваційні технології, педагогічні інновації, інноваційний процес в освіті, інноваційна педагогічна технологія, Innovations, innovative technologies, pedagogical innovations, innovative process in education, innovative pedagogical technology, Инновации, инновационные технологии, педагогические инновации, инновационный процесс в образовании, инновационная педагогическая технология
