Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/194
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савченко, Людмила | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-16T09:41:06Z | - |
dc.date.available | 2020-03-16T09:41:06Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/194 | - |
dc.description.abstract | Дошкільний вік – це сензитивний період для формування особистості дитини, набуття нею першого соціального досвіду, розвитку емоцій, почуттів. Інноваційні технології дозволяють вихователю організовувати процес навчання та виховання таким чином, що обсяг інформації, яка сприймається дітьми, досягає найвищих показників. Це обумовлено нестандартністю, наочністю та різноманітністю інноваційних технологій | en_US |
dc.subject | Інновації, інноваційні технології, педагогічні інновації, інноваційний процес в освіті, інноваційна педагогічна технологія | en_US |
dc.subject | Innovations, innovative technologies, pedagogical innovations, innovative process in education, innovative pedagogical technology | en_US |
dc.subject | Инновации, инновационные технологии, педагогические инновации, инновационный процесс в образовании, инновационная педагогическая технология | en_US |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Савченко_тез.2.pdf | 288.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.