СОЦІОКУЛЬТУРНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ФАКТОР ОСВІТНЬО-ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВПНЗ
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Середовище (освітнє, виховне і т.д.) складається не само по собі і не на основі рекомендацій або побажань, для його виникнення необхідна спеціально організована діяльність, зокрема педагогічна, ефективність якої є лише за умови її проектування. А тому, виникає потреба цілеспрямованого, усвідомленого підходу до дослідження стратегії професійної підготовки майбутніх педагогів на основі розробки інноваційного проекту її освітнього середовища у вищій школі. Педагогічне проектування дає змогу забезпечити перехід наявного стану професійної підготовки майбутнього вихователя та вчителя на якісно новий рівень, оптимізувати його зміст, організацію і керування ним.
Опис
Ключові слова
Освітнє середовище, середовищний підхід у вихованні, розвивальний потенціал, Educational environment, environmental approach in education, developmental potential, Образовательная среда, экологический подход в воспитании, развивающий потенциал
