Всебічний розвиток педагога Нової Української Школи як один із аспектів професійної діяльності .
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У тезах розглянуто проблему всебічного розвитку педагога Нової Української Школи як один із аспектів професійної діяльності. Всебічний розвиток педагога передбачає дотримання єдності та взаємодії п'яти складових: розумового, фізичного, трудового, морального й естетичного виховання. Обґрунтовано, що головною мотивацією на стадії розвитку та самореалізації є формування життєвої філософії педагога, коли особистість виходить за рамки своєї професії, а його професійне становлення не зводиться до звичайного набору найкращих якостей. Зазначено принципи якісної практики та показники, які вчитель має оцінити у власній практиці і побачити сфери, що потребують удосконалення чи подальшого розвитку.
Опис
Павлова О. Г. Всебічний розвиток педагога Нової Української Школи як один із аспектів професійної діяльності / О. Г. Павлова, М. І. Денисова // Педагогіка та психологія сьогодні: постулати минулого і сучасні теорії : зб. наук. робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф.(м. Одеса, 16-17 жовтня 2020 р.). – Одеса : Південна фундація педагогіки, 2020. – С.65–67.
Ключові слова
професійна підготовки, майбутні вчителі, педагогічна діяльність, всебічний розвиток, Нова Українська школа, professional training, future teachers, pedagogical activity, comprehensive development, New Ukrainian school, профессиональная подготовки, будущие учителя, педагогическая деятельность, всестороннее развитие, Новая Украинская школа
