Особливості формування рефлексивних умінь у майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки .
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У сучасних умовах розвитку демократичного суспільства триває модернізація системи освіти, яка супроводжується суттєвими змінами у педагогічній теорії та практиці. Однією з важливих умов модернізації системи освіти є підготовка майбутніх вчителів та їхнє подальше професійне вдосконалення.
Опис
Кузнецова О. В. Особливості формування рефлексивних умінь у майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки / О. В. Кузнецова, В. М Денищик // Розвиток національної педагогічної освіти у подіях і персоналіях: особливості, здобутки та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Харків, 19 листопада 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 198-–201.
Ключові слова
рефлексивні уміння, майбутні учителя початкової школи, формування, фахова підготовка, рефлексивна діяльність, reflective skills, future primary school teachers, formation, professional training, reflective activity, рефлексивные умения, будущие учителя начальной школы, формирование, профессиональная подготовка, рефлексивная деятельность
