Особливості формування рефлексивних умінь у майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки .

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У сучасних умовах розвитку демократичного суспільства триває модернізація системи освіти, яка супроводжується суттєвими змінами у педагогічній теорії та практиці. Однією з важливих умов модернізації системи освіти є підготовка майбутніх вчителів та їхнє подальше професійне вдосконалення.

Опис

Кузнецова О. В. Особливості формування рефлексивних умінь у майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки / О. В. Кузнецова, В. М Денищик // Розвиток національної педагогічної освіти у подіях і персоналіях: особливості, здобутки та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Харків, 19 листопада 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 198-–201.

Ключові слова

рефлексивні уміння, майбутні учителя початкової школи, формування, фахова підготовка, рефлексивна діяльність, reflective skills, future primary school teachers, formation, professional training, reflective activity, рефлексивные умения, будущие учителя начальной школы, формирование, профессиональная подготовка, рефлексивная деятельность

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в