Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/192
Назва: | Сутність та особливості організації педагогічної практики як засобу формування ціннісних орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти |
Автори: | Ярославцева, Мілена |
Ключові слова: | мотиви, цінності, ціннісні орієнтації, професійна підготовка, педагогічна практика, принципи організації педагогічної практики, програма формування ціннісних орієнтацій Motives, values, value orientations, professional training, pedagogical practice, principles of organization of pedagogical practice, program of formation of value orientations мотивы, ценности, ценностные ориентации, профессиональная подготовка, педагогическая практика, принципы организации педагогической практики, программа формирования ценностных ориентаций |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто значення педагогічної практики як важливої складової навчально-виховного процесу, в ході якого відбувається безпосереднє поєднання і реалізація теоретичних знань, що отримують студенти на заняттях з їх практичною діяльністю в якості педагога. Виходячи з характерних потреб особистості і відповідності їх професії педагога, виділено цінності професійно-педагогічної діяльності (цінності, пов’язані із утвердженням у суспільстві, найближчому соціальному середовищі; цінності, пов’язані із задоволенням потреб у спілкуванні; цінності, пов’язані із самовдосконаленням; цінності, пов’язані із самовираженням. Наведено результати дослідження рівнів сформованості професійних мотивів та ціннісних орієнтацій майбутніх вихователів. Визначено та обґрунтовано принципи організації педагогічної практики, в яких розкриваються теоретичні підходи до побудови навчального процесу й управління ним. Вони визначають позиції й установки, з якими викладачі підходять до організації процесу навчання і до пошуку можливостей його оптимізації. До провідних принципів віднесено: взаємозв'язок і взаємопроникнення теоретичної підготовки і практичної діяльності студентів, інтеграція навчальної і дослідницької діяльності студентів; принцип систематичності та безперервності; поєднання педагогічного контролю, колективного аналізу діяльності студентів і їх самоконтролю, самоаналізу і самооцінки; принципу варіативного вибору змісту і форм діяльності практикантів. Розроблена та впроваджена програма формування ціннісних орієнтацій як складова комплексної програми педагогічної практики, яка передбачала таці форми роботи: участь у творчій групі та «Тижні дошкілля», майстер-класах, виставках-презентаціях, виставках одного автора, виставках-відгуках, виставках-бенефісах на базі дошкільного навчального закладу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://195.140.227.163:8080//jspui/handle/123456789/192 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yaros_st 2.pdf | 354.7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.