Наукові основи управління інноваційним розвитком у системі педагогічної освіти. Частина 3
Вантажиться...
Файли
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У навчальному посібнику викладені основи управління інноваційною діяльністю в загальноосвітніх та вищих навчальних закладах. Розглянуто cтан упpaвлiння якicтю ocвiти у вищиx пeдaгoгiчниx нaвчaльниx зaклaдax. Приділено увагу моделюванню системи управління інноваційним розвитком педагогічного ВНЗ ІІІ–ІV рівня акредитації. Розглянуто принципи експериментального дослідження результативності моделі організаційно-методичного забезпечення управління інноваційною діяльністю в навчальних закладах.
Навчальний посібник є складовою розроблених науково-методичних матеріалів: робочих програм, курсу лекцій з дисциплін «Управління навчально-виховним процесом», «Управління інноваційним розвитком педагогічного вищого навчального закладу», «Менеджмент освіти».
Для студентів (магістрантів) вищих навчальних закладів, які навчаються за педагогічними спеціальностями. Матеріали, вміщені у навчальному посібнику стануть у нагоді аспірантам, викладачам у вдосконаленні змісту і стилю роботи, усім зацікавленим глибше пізнати особливості функціонування і перспективи сучасної освіти.
Опис
Наукові основи управління інноваційним розвитком у системі педагогічної освіти: навч. посіб. / Г. Ф. Пономарьова, А. А. Харківська, Л. О. Петриченко, В. М. Малихіна; за заг. ред. Г. Ф. Пономарьової; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради - Ч. 3. – Харків , 2013. – 345 с.
Ключові слова
інноваційна діяльність, навчальні заклади, якість освіти, педагогічні внз, innovative activity, educational institutions, quality of education, pedagogical universities, инновационная деятельность, учебные заведения, качество образования, педагогические вузы
