Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1921
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльїна, Олена-
dc.date.accessioned2021-02-16T12:59:51Z-
dc.date.available2021-02-16T12:59:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1921-
dc.descriptionІльїна О. О. Особливості гендерного виховання в початковій школі / О. О. Ільїна // Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (м. Запоріжжя, 10 квітня 2020 р.). – Запоріжжя, 2020. – С. 110–113.en_US
dc.description.abstractТеорія гендерного виховання повинна описувати та пояснювати довгострокові тенденції розвитку та зміни в соціумі, як діти сприймають гендерні відмінності та розуміють стереотипи, а також поява упередженості та сексизму. Останнім часом гендерні питання привертають увагу фахівців різних сфер: психологів, соціологів, педагогів, лікарів.en_US
dc.subjectгендер, гендерна культура, молодший школяр, вихованняen_US
dc.subjectgender, gender culture, junior schoolchild, educationen_US
dc.subjectгендер, гендерная культура, младший школьник, воспитаниеen_US
dc.titleОсобливості гендерного виховання в початковій школі.en_US
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ilina_tz_13.pdf219.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.