Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1920
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльїна, Олена-
dc.date.accessioned2021-02-16T12:52:18Z-
dc.date.available2021-02-16T12:52:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1920-
dc.descriptionТренінг як засіб підготовки майбутніх вчителів початкових класів до виховання культури гендерних відносин у молодших школярів / О О Ільїна // Ціннісно-орієнтований підхід в освіті і виклики євроінтеграції : матер. Міжнар. наук.-метод. конф. (Суми, 29-30 травня 2020 р.). – Суми, 2020. – С. 216–218.en_US
dc.description.abstractПерехід на багаторівневу систему підготовки є основою модернізації освіти України, в зв’язку з чим, актуальною стає проблема забезпечення відповідної підготовки фахівця, який характеризується такими якостями як освіченість, моральність, підприємливість, здатність самостійно приймати рішення, схильність до співпраці, мобільність, конструктивність, готовність до міжкультурної взаємодії, відповідальність за результати своєї діяльності.en_US
dc.subjectгендер, виховання, гендерна культура, тренінг, гендерний тренінгen_US
dc.subjectgender, upbringing, gender culture, training, gender trainingen_US
dc.subjectгендер, воспитание, гендерная культура, тренинг, гендерный тренингen_US
dc.titleТренінг як засіб підготовки майбутніх вчителів початкових класів до виховання культури гендерних відносин у молодших школярів.en_US
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ilsna_tz_12.pdf365.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.