Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1920
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ільїна, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-16T12:52:18Z | - |
dc.date.available | 2021-02-16T12:52:18Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/1920 | - |
dc.description | Тренінг як засіб підготовки майбутніх вчителів початкових класів до виховання культури гендерних відносин у молодших школярів / О О Ільїна // Ціннісно-орієнтований підхід в освіті і виклики євроінтеграції : матер. Міжнар. наук.-метод. конф. (Суми, 29-30 травня 2020 р.). – Суми, 2020. – С. 216–218. | en_US |
dc.description.abstract | Перехід на багаторівневу систему підготовки є основою модернізації освіти України, в зв’язку з чим, актуальною стає проблема забезпечення відповідної підготовки фахівця, який характеризується такими якостями як освіченість, моральність, підприємливість, здатність самостійно приймати рішення, схильність до співпраці, мобільність, конструктивність, готовність до міжкультурної взаємодії, відповідальність за результати своєї діяльності. | en_US |
dc.subject | гендер, виховання, гендерна культура, тренінг, гендерний тренінг | en_US |
dc.subject | gender, upbringing, gender culture, training, gender training | en_US |
dc.subject | гендер, воспитание, гендерная культура, тренинг, гендерный тренинг | en_US |
dc.title | Тренінг як засіб підготовки майбутніх вчителів початкових класів до виховання культури гендерних відносин у молодших школярів. | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ilsna_tz_12.pdf | 365.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.