Розвиток стресостійкості студентів у контексті психологічного супроводу під час навчання у ЗВО.
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Магістерська робота складається з двох розділів. У першій частині, теоретичній, розглянуті питання стресостійкості у студентському віці, особливості процесу адаптації студентів-першокурсників під час навчання у ЗВО, особливості психологічного супроводу з формування стресостійкості та копінг-поведінки студентів під час навчання в ЗВО.
У другій частині, експериментальній, розкривається суть та зміст проведення експерименту, детально охарактеризовується практичні етапи впровадження розвивальної програми, мета якої полягає у зниження показників тривожності, підвищення рівня стресостійкості і показників соціально-психологічної адаптації завдяки формуванню успішних стратегій копінг-поведінки серед студентської молоді у контексті психологічного супроводу в ході реалізації тренінгових занять.
Опис
Скляр С. С. Розвиток стресостійкості студентів у контексті психологічного супроводу під час навчання у ЗВО : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія / С. С. Скляр ; кер. С. М. Бужинська. – Харків, 2020. – 151 с.
Ключові слова
студентський вік, стресостікість, копінг-поведінка, психологічний супровід, адаптація, student age, stress, coping behavior, psychological support, adaptation, студенческий возраст, стрессоустойчивость, копинг-поведение, психологическое сопровождение, адаптация
